Личното ми БГ предизвикателство + разни ми ти там цели, равносметки и подобни

Тъй като трийсетина предизвикателства са малко, както и да го погледнеш, си беше съвсем в реда на нещата да си измисля и мои собствени, нали? От всичките, които сама си поставих, може би най-добре се справих с обещанието си да чета повече от родни автори. Е, справяне е условно, но поне не се отказах. Миналата година прочетох, колко... пет? Май пет книги от български автори. Тази година са повече - седем, но по-малко отколкото се надявах. Ето и кои се оказаха те:
  1. "Прераждане" - Кристиян Малинов
  2. "Нобелистът" - Елена Алексиева
  3. "Сестри Палавееви в бурята на историята" - Алек Попов
  4. "Кървава малага" - Боряна Дукова
  5. "Странноприемницата" - Явор Цанев
  6. "Чашата на проклятието" - Лора Лазар 
  7. "За дипломатите и хората" - Росица Ташева
Ще ми се догодина да ги докарам на поне 10-15% от прочетените книги.. като същевременно си запазя постижението от тази година за 100 и малко отгоре заглавия. Надявам се и през 2015 да не си играя самичка, и имам надежди по тази точка :D След като и Годишните, и Месечните предизвикателства във Форум Муза се радват на известен успех, и след като няколко души в анкетката изявиха желание да има форумно предизвикателство за български книги... смятам да пусна и такова. Но шшшшт! Това е тайна! Още не съм го пуснала!
Но надявам се да има желаещи, определено е по-стимулиращо, когато има с кого да играеш. Освен това, въпреки че си купих доста бг книги последните две години, все още си търся - а какво по-добро място за препоръки.

 Като говорим за предизвикателства и участия, едно от новогодишните ми обещания е да се опитам да съм малко по-редовна във всичките предизвикателства и свързаните с тях неща. Защото утре ще бъде Денят на голямото отчитане, когато равносметката ще покаже, че при повечето предизвикателства, на които съм се издънила, причината са ненаписани ревюта, когато са част от условието. С други думи - чиста проба мързел. Хубавото е, че три от предизвикателствата, където ревютата са задължително условие, са със срок до началото на февруари. Е, вярно, че сесията почва след седмица, но все пак се надявам да се вместя. А вдругиден пък ще е Денят на голямото записване на нови предизвикателства. Тъй де, няма да устоя. Но ето още едно обещание - ще внимавам с предизвикателствата за брой страници (защото ме домързява да следя обема на книгите, и така или иначе ги зарязвам) и за завършване на поредици (защото съм сериен започвач, затова. Въздъх.)

За допълнение, нека хвърля още няколко обещания в кюпа:
  • да намаля тялото на ревютата до към 450 думи.  Защото все много ме избива да дрънкам глупости, а когато трябва да преведа съответните глупости, ентусиазмът ми се спаружва като слънчасала марулка.
  • да си отчитам редовно книгите и ревютата в съответните блогове, хостващи предизвикателствата или да не казваме големи думи?
  • да отбелязвам името на преводача
И няколко крафт блог свързани обещания:
  • да почна да пиша отново в крафт блога си 
  • да се науча да плета на една кука и да си направя амигуруми Ктхулу и амигуруми Далек.  Ишкам. Но дали това ще се случи? Тц. Сигурно дори и да намеря схеми за две куки. Но има и симпатични крост стич схеми, бтв
Current feelings:




А, и още нещо:

  • това, че когато съм се прибрала в единадесет и половина, съм намерила недоизпитата си чаша с кафе от следобеда, не значи, че трябва да я изпивам.

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy