BG книжно бинго от Аз чета

Не може да си представите радостта и въодушевлението, което ме обзеха, когато видях книжна игра в българското пространство. То може да има още много, но аз все да не попадам на тях. За щастие, обаче, книжното бинго на Аз чета успя да влезе в полезрението ми. Правилата са подобни, както и на другото бинго, в което участвам, но съдържанието на блокчетата е доста по-различно и разнообразно :)

I was extremely happy to find a book challenge in Bulgarian. It is a Book bingo challenge, with rules similar to the other bingo I joined, but with very different themes in the blocks we need to cross away in order to do the bingo. So it will be fun doing both of those challenges!

Ето я и моята дъска за бинго с попълнените засега полета:


Книга, написана от български автор - "Извънземното от Долна Митрополия" - Петър Марчев

Книга, която иначе никога не бихте прочели - "Да се обичаме с отворени очи" - Хорхе Букай

Книга с повече от 400 страници -  Войната на цветята" - Тад Уилямс

Книга, която избра по корицата -  "Левиатан" - Скот Уестърфийлд. Сигурно щях да я взема така или иначе в някакъв етап, но при вида на корицата и на картинките, просто разбрах, че трябва да я взема СЕГА и ВЕДНАГА

Книга, оригинално на чужд език - Дванадесет дни"/"Млади 80" - Марджи Майърс

Книга, която ти препоръча приятел -  "Недосегаем" - Кристиян Малинов- Ако Vils не ме беше подкокоросала (и напомняла), сигурно нямаше да участвам в конкурса, и дори нямаше да реша да видя книгата.

Книга, на корицата на която има животно - "Моето име беше Бърт" - ЛиАн Перман - на корицата позира учудващо симпатичен ротвайлер

Книга за деца -  "Голямото приключение на малкото таласъмче" - Никола Райков

Книга от библиотеката -  "Душа" - Александрина Железова

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy