[wrap up] Какво беше и какво стана - юни

Прозяв. Мързи ме да уча, а трябва. Мързи ме и да напиша ревю. Мързи ме даже да си преведа на друг език написаните наполовина ревюта. Имам чувството, че поне 80% познатите ми от всички социални мрежи, които ползвам, в момента си честитят ваканцията, което ме кара да се чувствам дърта. Досега си гуках с хора, които също са в сесия (и също не учат), така че ми поолекна малко. Също така се правят равносметки и планове, това поне мога да го сторя.

Ако броим и тънките, и само завършените през юни книги, то през изминалия месец съм отметнала 11 заглавия. 7 от тях бяха книги за ревюта - и скоро те ще се появят, 1 препрочетена и 3 от библиотеката. Това не нито хубаво, нито лошо, но определено показва, че хич не напредвам по изкачването на планината от TBR, които си купувам непрекъснато. Сред тях бе един от редките случаи, в които сложих ниска оценка на книга - две звезди; но имаше и много петзвездни попълнения, които бе истински кеф да четеш.

През юни публикувах в блога 6 ревюта - "Машината за сънища",  YA стиймпънк с интересна идея и пълнокръвна атмосфера, било то и малко бавничък; "Златото е винаги черно" от родна авторка - много лека и приятна модерна приказка, която ме забавлява неочаквано много; втора част на "Момичето от Гласфорд", "Покоряването на шотландеца", която не удовлетвори очакванията; и "Роден в грях", който ги надмина ; и не на последно място лекият съвременен роман "Дългият път до дома"

През юни най-накрая ме добавиха в The Book Blogger List, което много ме изненада, защото формулярът го бях пуснала някъде в началото на годината и съвсем забравих. Също така се присъединих и към два отбора за книжни турове. Записах се за няколко интересни турнета за идващите месеци, както за ревюта, така и за промота.

През юни най-накрая си реализирах един от проектите, информация за който събирах последните месеци - списъка с български книжни блогъри. Засега съм намерила около 80 и се надявам тази бройка да расте. Ако знаете за други блогове, много ще се радвам да допълните. Чувствайте се и свободни да си копирате списъка ако искате да го сложите някъде из своите страници (ама да ме добавите и мен, нищо че ще съм най-накрая :D )

За юли смятам да се опитам да пиша повече, отколкото да чета. Това включва участието в къмпинга на НаНоРиМо (някой друг ако иска да се присъедини в скромната колибка, която деля с още трима български участници, е повече от добре дошъл!). Целта ми там е 30 000 думи, като част от поредния наченат проект. Повече писане обаче се отнася и до блога - искам да се опитам да поствам всеки ден (и ако натисна бутона за публикуване в следващите 7 минути, може и да успея) и да наваксам с ревютата. Не съм си и подновявала списъка с ревюта и предизвикателства от цяла вечност. Трябва да отделя един скучен следобед в копиране на линкове насам-натам.

И та това е май. Юни. Засега. Ще видим юли. 


Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy