Неща за вършене и свършени - януари

Този път се забавих с плановете за януари, но, от една страна, извинението ми е, че теглих победител за предизвикателствата, и втората е, че на човек му се полага малко почивка след Блогмаски маратон :D

Всъщност, целите ми постижения за декември се обобщават от равносметката за Блогмас:

01.12 - Неща за вършене и свършени - Декември тук
02.12 ревю "Щамът Андромеда" тук
03.12 промо на "Светът ви очаква" (фб)
04.12 ревю "Чумавият двор" и "Убийство в зоопарка" тук
05.12 ревю "Спящата и вретеното"тук
06.12 ревю "Думи в тъмносиньо" тук
07.12 ревю "Коледни пожелания и бисквитени целувки"тук
08.12 ревю "Имаго"тук
09.12 ревю "Златото на Кивира"тук
10.12 - томбола Nerdy Christmass
11.12 - ревю "Ястребът" тук
12.12  резултати четатон TISTHESEASON тук
13.12 - ревю "Малката книжарничка край Сена" тук
14.12 - разопаковане Muggle Struggle тук
15.12 - ревю - "Писма от дядо Коледа" тук
16.12 - Журналести работи - тук
17.12 - ревю "Преследвана от сенки" - тук
18.12  - коледна селекция "Коледа за всеки вкус"тук
19.12 - ревю "Царството на злото" тук
20.12 - теглене на победител от томболата
21.12 - Азбучно предизвикателство -тук
22.12 - ревю "Соларис" -тук
23.12 - Читателско Бинго -тук
24.12 - среща и предизвикателство на клуб Орбита (фб)
25.12 - Предизвикателство Български автори - тук
26.12 - ревю "Складът на световете" -тук
27.12 Книжно предсказание -тук
28.12 Спестовно предизвикателство - тук
29.12 - Серийно предизвикателство - тук
30.12 - Пътешественическо предизвикателство - тук
31.12 - Блогмас равносметка :)

Общо - 14 ревюта, 7 предизвикателства, 1 томбола, 1 промо, 1 Четатон и 4 други статии :)

Успях и в последния момента да си изпълня целта от брой книги за годината, макар и не с тази, с която очаквах - вместо да завърша "Изкуплението", прочетох "Престъпленията на Гриндевалд".

А сега, към плановете за януари! Хубавото на началото на годината е, че мога да я карам доста по-лежерно с предизвикателствата и просто да чакам да видя какво къде ще се вмести. Единственото по-конкретно нещо е картата, която си изтеглих за Книжното предсказание - Седмица мечове - Книга с харизматичен антагонист. Имам две поредици с подходящи кандидати - едната е Пендъргаст, ако брат му Диоген отново се намеси, другата е "Японски загадки" с лукави противник на Сано - дворцовият управител  Янагисава.

Следват изборите на клуб Орбита:
Книгата за интернет обсъждане е "Сянката на вятъра" на Сафон. Имам я в библиотеката си от поне 5 години, но още не я бях подхващала. Чела съм две други негови книги - "Принцът на мъглата" и "Среднощният дворец", които за мен бяха по-скоро "окей", отколкото "хареса ми". Засега съм прочела към 50 страници, и тази наистина ми харесва повече. Остава само да я свърша навреме!

Четивото за обсъждане на живо пък е "Списъкът на живота". Обнадеждава ме, че английската корица е доста по-жизнерадостна от нашата!

Клубните книги вече ще са само две месечно, което за мен е добре, честно казано. Иначе няма да ми остава много време за други неща.

Другата тема за месеца би трябвало да #БългарияЧете. Чудех се доста дали да продължавам с това предизвикателство. По-принцип обичам всякакви, и това има хубаво мото, но никак не успява да ме ангажира, не знам защо. Ще се напъна да го завърша обаче. Темата за януари е трилър. Заради картата, която изтеглих, смятам да чета "По пътя на отмъщението" на Престън и Чайлд (за тази Пендъргастка книжка споменах горе".

Така че това са ми плановете за януари - или поне по-конкретните :D Всичко друго е по желание!


Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy