Неща за вършене и свършени - декември

Уау! Втори месец планово-отчетен пост! Което е хубаво, защото има много за отчитане и плануване този месец.

Първо да се похваля! На косъм съм за първи път да завърша Азбучното предизвикателство! Играя Азбучното читатеско предизвикателство от 4 години във форума, а отпреди там - още поне 2 години на други места и никога не съм се приближавала толкова близо. Остават ми само 3 букви!

Не вярвах, че ще успея да дръпна така, но ноември беше изненадващо силен месец. Успях да прочета две книжки за Книжен клуб Орбита - "Думи в тъмносиньо" и "Балада за Георг Хених", като и двете ми харесаха неочаквано много.За съжаление, не успях да присъствам на срещата за обсъждане на живо, тъй като бях на гастрофорум, който обаче беше много информативен и интересен.
Баджът ми сега се носи от домашния ни Пикачу, но няма да обсъждам какво друго носи в момента Пикачу.

За романтичния месец на #българиячете успях да завърша петия том от ВНП - "Изкуплението на Атлантида" и целия шести - "Предателството на Атлантида" , като за тук мога да броя и "Думи в тъносиньо", където също имаше очарователна любовна история за загуба, намиране и продължаване.

За предизвикателството в Муза с тема Силни героини успях да прочета "Жената-чудо" , без да се разсейвам :D

И за азбучното, което както казах, избрах да ми е приоритет, прочетох и отметнах буквичките Щ ("Щамът Андромеда"), Ж (Жената-чудо), Ш (Шинджу), У ("Убийство в зоопарка") и Ч ("Чумавият двор").

А сега да видим плановете за декември и как ще закърпя всичко!  XD

Да видим какво повеляват предизвикателствата, защото основно те ще определят читателския ми план този месец.

Най-напред месечното във Форум Муза .  Темата, която изтеглих за декември отново е от предложените от Костилка и всъщност е вдъхновена от една от писателските теми - а именно - "Някой търси нещо". А вече дали ще е любов, тайни, артефакти, убийци - остава на нас! Хинт - аз май ще се спра на артефакт :D

Читателски клуб "Орбита" - остава ми "Малката книжарничка край Сена" на Ребека Рейзин, която нарочно още не съм започнала. Ще я чета в последните дни от срока ѝ, за да комбинирам с едно Коледно предизвикателство.  Освен нея, очаквам още две заглавия до края на годината от Клуба, но още не знам какви.
Коледен Четатон TISTHESASON , за който разбрах от Пътешествие из моята библиотека . Сега има и бг коледен четатон, но вече се бях нагласила за този, въпреки че нашенските категории бяха със супер сладки имена. Четатонът TISTHESEASON е организиран от Bookables и всъщност е влогърски, но по подразбиране аз ще си остана в границите на блога.  Категориите му са доста лесни и една книга може да е за няколко:
1.Книга с червено или зелено на корицата
2.Книга, прочетена на фона на коледна музика
3.Сгряваща и уютна книга
4. Тънка книга до 250 стр
5. Книга с празнична история.
Сроковете са от 3 до 9 декември. Смятах да чета едно коледно крими, но май ще комбинирам с клуба. С "Малката книжарничка край Сена" буквално мога да изпълня 4 точки от 5, а се надявам да намеря нещо кратичко с Ю.

#българиячете - темата за декември е фентъзи.

Азбучно предизвикателство - остават ми Ю, Я и Ц

Гуудрийдс - на 54 от 60 книги съм.

И така... ето какъв е планът за декември!
1."Царството на злото" - Клифърд Саймън (фентъзи, търсят някакъв артефакт и започва с буква Ц)
2. "Малката книжарничка край Сена" - Ребека Рейзин (коледен чететон, клуб Орбита)
3. ??? - клуб Орбита
4. ??? - клуб Орбита
5. "Ястребът" - Моника Маккарти (Я)
6. - нещо с Ю, по всяка вероятност някоя Юнашка приказка :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy