[предизвикателство] Серийно - завършено и ново


Серийното предизвикателство е поредното предизвикателство, за което привидно се справям добре, но всъщност не е така :D Правилата за него са ясни - да се четат книги от поредици. Подразбира се обаче, че тия поредици трябва да се завършват, нали :D
E, при мен проблемът е, че имам твърде много започнати, и твърде малко завършени поредици. Сега, за отчета, ще почна първо със завършените и по-напредналите поредици, и после с тези, от които съм прочела само по една книга.

Завършени:


Warcraft - Кладенецът на вечността:
  • "Демонична душа" #2
  • "Разцеплението" #3
Пърси Джаксън (препрочит, започната 2017
  • "Последният олимпиец"#5

Героите на Олимп (препрочит):
  •  "Изгубеният герой"#1
  • "Синът на Нептун" #2
  • "Знакът на Атина" #3
  • "Домът на Хадес" #4
  • "Кръвта на Олимп" #5
Кралицата на здрача
  • "Дългът" #2 (препрочит)
  • "Изкуплението" #3 -това дефакто още не съм го свършила, но силно, силно се надявам да го приключа преди края на годината

Наваксани поредици (стигнала съм докъдето е издадено):


Индор
  • "Братството на Почти Пълната Луна" #1
  • "Сянката на Страданието" #2

 Нивганощ:
  • "Нивганощ" #1
  • "Божигроб"#2 

Напреднали (напреднала съм през годината, но не съм ги завършила):

Воините на Посейдон
  • "Възраждането на Атлантида" #1 препрочит
  • "Пробуждането на Атлантида" #2 препрочит
  • "Освобождението на Атлантида" #3 препрочит
  • "Разкриването на Атлантида" #4  препрочит
  • "Изкуплението на АТлантида" #5
  • "Предателството на Атлантида" #6
Пендъргаст
  • "Златото на Кивира" (допълнителна)
  • "Хладнокръвно отмъщение" #11

Единични:

  • "Танцуващият замък" (#1)
  • Rivers of London - Питър Грант #1
  • "Светлината на Атлантида - Потомците на Атлантида #1
  • "Шинджу" - Японски загадки #1 препрочит
  • "Ястребът" - Воините на Шотландия #2 (няма да я довършвам поради спрян преводи)
  • "Преследвана от сенки" - Флави де Лус #3 (не съм чела предните)
Я гледай ти... нещата не изглеждат ЧАК толкова зле... :D  Все пак, целта ми за 2019 е минимум към никакви започнати поредици, и повече завършени. Напред!

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy