[предизвикателство] Книжно предсказание - завършено и ново

Книжното предсказание е абсолютно любимото ми читателско предизвикателство! Ако съм в читателска дупка, не знам към коя книга точно от огромните ми купчини да посегна - отговорът е в картите. Дори и на първи поглед този отговор да не ми се нрави, това е едно от предизвикателствата, които ме изкарват от зоната ми на читателски комфорт и ме карат да прочета дълго отлагани книги.

Ако не сте попадали на друг мой пост за това предизвикателство, ще обясня с две думи. Същността на "книжното предсказание" е, че си теглите карта, която е предсказание/предизвикателство с дадена читателска задача, която трябва да изпълните *. Във форума има линк откъде може в интернет да се генерират карти, но аз използвам супер красивото си арт найтвейлско тесте - може би затова ми е толкова приятно да го играя! :D

*Това е замислено като читателска игра. Не ви насърчавам да отдавате на карти или на други гадателски методи повече значение от нужното, а само да се забавлявате.

Е, аз поне се забавлявах! По-долу дори не ви представям пълния списък на изтеглени и изпълнени карти, защото - въздъх, забравих да си взема вълшебната тетрадка докато съм на гости в Бургас. Така че може да ги попълня по-късно, но исках да пусна поста за предизвикателството.

1.0. ГЛУПАКЪТ / The Fool - глупакът е в самото начало на колодата. Започнете нова поредица (изтеглена 03.01.2017)  - Ех, че карта Very Happy Не, че е трудна, ама много ми бърка плановете за завършване на поредици! - "Индор и братството на Почти Пълната Луна" - Б.Н.Добрев (21.01)
2.VІ.ВЛЮБЕНИТе/ The Lovers - Прочетете романтична книга (изтеглена 21.01) - "Коледни пожелания и бисквитени целувки" - Джени Хейл
3.Деветка чаши/Nine of cups - Животът е банкет! Прочети книга, в която героите са от висшето общество (изтеглена 20.02) - "Омагьосаният замък" (03.03) - Малко странен избор, но всъщност доста подходящ, предвид че всички герои започват да се мислят за кралици, принцове и принцеси и то от различните "домове" на картите за игра - купи, кари и т.н. Имах вътрешна информация за това, тъй като майка ми чете първа книгата.
4.V.ВИСШИЯТ ЖРЕЦ/The Hierophant - Висшият жрец е символ на трансформация. Прочетете книга, в която главният герой е шифтър, трансфигурира се, или пък преминава през дълбока вътрешна промяна. (04.03) - "Кратка история на Господарите на времето"
5. Крал мечове/King of Swords - Прочети книга с митологични елементи (12.03) - "Синът на Нептун"
6.Кралица жезли/Queen of Wands  - Прочети книга, излязла през 2018 (18.03) - "Един от нас лъже" (31.03.2018)
7. Knight of cups - Приключенски роман (31.03.2018) - Призвание Герой (07.04.2018)
8.Осмица чаши/Eight of cups - Пътуване . Прочети книга, която включва пътуване или преминаване от един свят в друг (07.04) - "Разцеплението" - имаше пътуване не само из целия свят на Азерот, но и във времето
9. 6 Жезли - Книга в оригинал - Rivers of London
10.ХІІІ.СМЪРТ/Death - тази карта е символ на промяна, от която повечето хора се страхуват. Прочетете книга, която е извън зоната ви на комфорт (19.05.2018) - "Стая"
11. Колелото на късмета - книга, последна от поредица (08.06.2018) - "Кръвта на Олимп"

Ако ви е интересно, ето кои книги сигурно нямаше да прочета без малко предизвикателствено подканване, а всъщност ми харесаха. "Един от нас лъже" е книга, която получих от кутия - Фламбокс. Когато я гледах в интернет пространството не ме привличаше особено, нито пък се зарадвах извънредно, когато я получих (въпреки че бях във възторг от самата кутия). Но какво е специфично за кутиите - прилагат скоро излезли книги. Затова да прочета кутийна книга беше най-лесният отговор на това предсказание. И знаете ли какво - хареса ми много! "Призвание Герой!" е книга-игра, която си бях купила отдавна. С книгите-игри сме в един вид примирие. Наканих се да прочета тази - защото какво по-голямо приключение от такова, в което участваш самия ти? - и ми хареса повече от предните, но не смятам да си купувам нови. И накрая, "Стая". Книга, която ми се падна от "сляпа книжна среща". Този тип съвременни романи не са четивото ми на пръв избор, затова и дълго я отлагах. Но отново щом веднъж успях да се зачета, излапах половината за едно автобусно пътуване.

Много си го обичам тестето!:D (Ако и за Найт Вейл сте изтървали - това е любимият ми подкаст - демек аудио сериал). Ако ви звучи интересно, може да се присъедините към нас във форума - новата тема е ЕТО ТУК

Ето и какви са картите, ако ви е любопитно какво може да хвърли съдбата върху вас :D

ГОЛЯМА АРКАНА
Чаши/Cups
Жезли/Wands
Мечове/Swords
Пентакли/Pentacles

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy