[book event] TISTHESEASON Четатон - резултати

Ако си спомняте, в началото на месеца обявих участие в Коледен Четатон TISTHESASON , за който разбрах от Пътешествие из моята библиотека . Сега има и бг коледен четатон, но вече се бях нагласила за този, въпреки че нашенските категории бяха със супер сладки имена. Четатонът TISTHESEASON е организиран от Bookables и всъщност е влогърски, но по подразбиране аз ще си останах в рамките на блога. От самото начало смятах да мина леко, с една или две книги, и като комбинирам категориите. А те бяха следните:
 1.Книга с червено или зелено на корицата
2.Книга, прочетена на фона на коледна музика
3.Сгряваща и уютна книга
4. Тънка книга до 250 стр
5. Книга с празнична история.

Основната ми книга беше "Малката книжарничка край Сена" на Ребека Рейзин
 С нея без проблем запълних 1, 3 и 5 категория. Скоро ще постна ревю, така че няма да се разтягам в обяснения. Все пак, макар че беше наистина уютна и празнична история, ми хареса по-малко от очакваното.

Точка 4 я изпълних с една малка книжка, озаглавена "Юначният българин" от Ангел Каралийчев. Брои се за детска, но реших да прочета нея, защото ми трябваше буквичка Ю, и някакси вътрешно бях решила, че трябва да е нещо юначно...

Точка 2 я изпълних едвам-едвам, като за няколко глави си пуснах коледни песнички за фон на "Ястребът" Но си признавам, че не обичам да чета така, тъй че скоро прекъснах.

И ми остана един ден, в който реших да подхвана книгата, за която първоначално се сетих, когато обявиха четатона. "Преследвана от сенки" бе идеална, но я замених за "Книжарничката", тъй като тя беше част от клубния читателски план.
Засега е перфектно коледна, макар че не е стандартно сгряваща история :D
"Макар да бе приятно да си мисля за отрови през всички сезони, по Коледа усещането бе някак си специално и неволно се ухилих"
Препоръчвам на търсачите на алтернативни коледни истории :D

Някой друг участва ли в някаква форма на коледно читателско събитие? :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy