Неща за вършене и свършени - ноември

Много си падам по всякакви списъци и отчети, ама хич не ме бива в тях :D Аз едвам се усещам навреме да пусна теми за предизвикателствата във форума - добре, че е Костилка да ме бута. От тях от време на време успявам в разумни срокове (т.е. - преди да е преполовил месеца) да пусна темата във фейсбук. Но да си правя ТБР и отчети всеки месец - сериозно, искам, обичам да чета такива постове, ама хич не ме бива в пускането им!

Така че сигурно другия месец няма да има такъв.
Но сега ми дойде музата, и има.

Затуй, първо планове за ноември :D
Плановете ми, както винаги, са базирани основно на форумните предизвикателства, но този път и с врътка - книгите, избрани за месеца за читателския клуб "Орбита".

На първо място - Ноемврийското предизвикателство - темата за месеца, една от предложените от Костилка, е "Книга с борбена героиня". На пазара има купища такива, и се изкушавам я със Скълди, я с Наоми Новик. Но трябва да бъда разумна - смятам да прочета "Жената-чудо".
Причина? Освен, че отговаря на темата, ще ми попълни и буквичката Ж в Азбучното.

Също за азбучното - почнала съм "Чумавият двор" на Джон Диксън Кар, което е приятно крими, и по принцип бързо.

Клуб "Орбита" е набелязало три книги за месец ноември - две за електронно обсъждане и една за на живо.
Книгите за фейсбук срещите са "Думи в тъмносиньо" на Кат Кроули и "Малката книжарничка край Сена" на Ребека Рейзин, а на живо - "Балада за Георг Хених" на Виктор Пасков, по която фейсбук лудна последните месеци.
За тези двете книжки всъщност съм доста ентусиазирана, а "Баладата" не мислех, че ще прочета в скоро време... или че бих посегнала към нея. Но така считах и за двете книги за октомври, а те доста ми харесаха. Така че - дано времето да е на моя страна.

Не знам към кой жанр точно е редно да разпределя коя да е от клубните книги, но се надявам поне една да попадне в романтичния. Днес започва предизвикателството #Българиячете във фейсбук и темата за месеца е любовни романи.
Годишното предизвикателство в тамошната група не ме спечели, но засега се старая да съм оптимистична относно тази инициатива. А и колкото повече хора покажат, че четат, толкова по-добре, нали?

Ако никоя от книгите не се окаже подходяща, имам няколко възможности:
*"Ястребът" - която е исторически романс и ще ми попълни буква Я :D
*Предателство в АТлантида" - шестата ВнП, поредица, с която кротко се забавлявам цяла година

или нещо от бг автори :
*"Самодива" на Краси Зуркова
*"Дългът" на Гери Йо - не е точно романтичен роман, въпреки многото двойки, но искам скоро да завърша тази поредица
*"Откраднато" на Искра Урумова, на чието представяне бях наскоро и много ме дърпа.
*"Осъдени души" на Димитър Димов - ех, откога го отлагам този роман!

Всичките ми бг предложения всъщност са комбинация от романтика и фентъзи. Не се сещам за чисто любовен бг роман,освен "Един удар на сърцето" на Теодора Костова, така че съм наистина отворена за предложения!

Това са накратко невъзможните ми планове за вършене. А свършените неща? Месец октомври успях да се преборя с книгите от клуба - "Да чуеш ритъма на сърцето" на Ян-Филип Зендкер, "Мъжът от Константинопол" на Жозе РОдригеш душ Сантуш и три разказа на Тери Пратчет.  И за трите имам подробни записки, така че се надявам скоро да има и ревюта. Освен тях - по няколко странички от кримито на Кар и от Атлантските воини. Скромно, но успях - макар и на косъм - да постигна целта за Читателската книж-зарядка - 1200 думи за месеца :D


Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy