Читателски предизвикателства - отчет II

Здрасти пак! Ето я и втората част от отчета ми за книжен напредък и предизвикателства за тази година. В тази половинка съм събрала месечните предизвикателства, месечните книж-зарядки, Азбучното предизвикателство, книжното БИНГО, и моето най-любимо Книжно предсказание, с което смятам и да започна!


Най-чистосърдечно мога да кажа, че това ми е любимото предизвикателство! От началото на годината непрекъснато съм имала карта в изпълнение и съм супер доволна от нещата, към които ме накараха да посегна. Ако не се сещате за правилата от началото на годината, то те са съвсем прости - теглим си карти и изпълняваме книжното им тълкувание. Във форума съм оставила линк, където може да си теглите карти, но аз си ползвам моето супер яко тесте с арт на Welcome to Nightvale.
Ето ги и изпълнените ми карти досега:
  1. Глупакът - започни нова поредица - "Индор и братството на почти пълната луна"
  2. Любовниците - романтична книга - "Коледни желания и бисквитени целувки"
  3. Деветка чаши - книга с герои от висшето общество - "Танцуващият замък"
  4. Висшият жрец - книга с герой, който е шифтър или се трансформира - "Кратка история на господарите на времето"
  5. Крал мечове - книга с митологични елементи - "Синът на Нептун"
  6. Кралица жезли - издадена 2018 - "Един от нас лъже"
  7. Рицар чаши - приключенски роман - "Призвание Герой"
  8. Осмица чаши - пътуване - "Разцеплението"
  9. Шестица жезли - книга в оригинал - Rivers of London
  10. Смърт - извън зоната на комфорт - "Стая"
  11. Колелото на съдбата - последна от поредица - "Кръвта на Олимп"
  12. Четворка мечове - ел.книга - Пробуждането на Атлантида
  13. Луната - книга от автор, който те е разочаровал преди

Картите, които ми се паднаха, бяха просто идеално балансирани между такива, които да ме накарат да се разровя и да посегна към нещо малко по-необичайно, и "Йес, точно това ми се чете сега!" Най-много се радвам, че отметнах "Кралица жезли" - имам навика да отлагам новите книги, а на тази от Четящото фламинго дори не и бях хвърлила око, а много ми хареса; "Рицар чаши" с "Призвание Герой", защото най-накрая прочетох последната купена книга-игра; и  "Смърт", заради която най-сетне разопаковах и прочетох "Стая", която също ми допадна неочаквано много. Последно изтеглих "Луната" и се колебаех между двама автори - Стивън Кинг и Десислава Шейтанова. С Краля така и не се погодихме, след 4 прочетени негови книги, но въпреки това имам намерението някой дена да прочета "Гробище за домашни любимци" и "Сиянието", тъй като са супер известни. От Десислава Шейтанова пък четох преди години "Диагноза:изгубена". Остатъчните ми впечатления след толкова време са по-скоро негативни да книгата, но си спомням, че имаше и положителни неща и беше сравнително приятно за четене. Затова, когато видях, че се е впуснала в други жанрове, и то в любимото ми фентъзи, си купих "Светлината на Атлантида" и реших за тази карта да чета нея. Да видим :D

Но преди това да видим Бингото

Тъй като много ме мързи, просто си снимах квадратчето. Все още нямам нито едно Бинго, въпреки че запълних доста квадратчета. Надявам се да почна да ги правя идните месеци.
Запълних 2. Научна фантастика - "Кратка история на Господарите на времето"; 5. Комикс/граф.новела - Спящата и вретеното; 6. Любовен - "Коледни желания и бисквитени целувки" 8. Епично фентъзи - "Демонична душа" 10. Хумор - "Индор и сянката на страданието"; 12. Нехудожествен - "Идеалната наденичка";14. Детска - "Писма от дядо Коледа"; 15. Съвременен - "Стая"; 16. YA - "Последният олимпиец"; 17. Сборник разкази - "Гръцките герои на Пърси Джаксън" 19. Ърбън фентъзи - "Реките на Лондон"; 22. Приключенски - "Призвание Герой" ; 24. БГ автор - "Индор и братството на почти пълната луна"


Тук нещата уж вървят добре, но ми свършват лесните букви :D
А -
Б- "Божигроб"
В - "Възраждането на Атлантида"
Г - "Гръцките герои на Пърси Джаксън"
Д - "Демонична душа"
Е - "Един от нас лъже"
Ж - "
З - "Знакът на Атина"
И - "Индор и братството"
К - "Коледни желания и бисквитени целувки"
Л
М
Н - "Нивганощ"
О
П - Последният олимпиец
Р - Разцеплението
С - Синът на Нептун
Т - Танцуващият замък
У,  Ф Х,Ц,Ч,Ш,Щ,Ю,Я

 Месечни предизвикателства
От началото на годината нямам пропуснат месец с отчетено предизвикателство, така че тук нещата са добре:

Януари - митология - "Последният Олимпиец
Февруари - книга с храна или напитка в заглавието или на корицата - "Идеалната наденичка"
Март - продължение - "Синът на Нептун", втора от героите на Олимп
Април - препоръчана - "Реките на Лондон" по предложение на Дийдра
Май - със заглавие или автор с твоята буква - "Спящата и вретеното" от Нийл Геймън
Юни - морска тематика - "Възраждането на Атлантида"
Юли - заглавие от 1 дума - "Божигроб"

 И последната книжна игра, която започнахме наскоро, са книжните зарядки - което е като читателски маратон, но тъй като е по-лекичко, е само физ-зарядка, т.е. книж-зарядка :D  Месечната цел е 1200 думи и съм я постигнала за април, май, юни и юли.

Това е финалната ми равносметка са първото полугодие. Засега ми се струва, че нещата вървят добре, но ще трябва да обръщам малко повече внимание на жанр и заглавие, ако искам да попълня възможно най-много буквички и квадратчета. И да се надявам и тестето карти, и бурканът с месечни теми да са благосклонни :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy