Читателски предизвикателства - отчет I

Постът ми с полугодния отчет за Читателските предизвикателства малко се проточи във времето, че и стана много дълъг, отгоре на всичко, защото за първото тримесечие не блогвах :D Затова реших да го разделя на две половинки. В тази започвам с отчета за Спестовното, 
предизвикателството Български автори , Серийното и Пътешественическото

Първо да си призная (защото то не е за хвалене), че досега имам прочетени 27 книжки

Към Спестовното предизвикателство мога да броя цели 24  от тях! А от тях 7 книжки ми носеха по 2 точки, т.е  са книги, които са купени преди началото на 2018 и ми помагат активно да намаля ТБР купчината.
Това бяха:
За съжаление останалите бяха от групичките с по-малко точки, т.е. бяха книги, купени тази година на намаление, взети назаем, или - което беше най-голямата  група при мен - препрочетени. Но не съжалявам, защото си прекарах страхотно препрочитайки приключенията на Пърси Джаксън и сега единственият ми проблем е, че не знам дали да продължа с Аполон, с Магнус Чейс, или да препрочета Кейн :D
Като точки равносметката при мен е 25.5 или... още съм на ниво 1, Прасенце-касичка :/

Освен броенето на точки си поставих и мое, допълнително лично условие към спестовното предизвикателство. След всяка прочетена книга си пускам в касичката 10% от коричната и цена. Така например за "Божигроб" пуснах 3лв, въпреки че я спечелих от томбола. Така от 27 книги имам събрани 46.5 лева. В началото на годината смятах тези книжни спестявания да ги ползвам за Алеята на Книгата този месец. Обаче вече имам накупени доста книги от началото на годината - почти двойно от предвиденото и ще е добре да преосмисля това и да не се поддавам на изкушението :/
Новите ми цели за предизвикателството до края на годината са:
  • Броят на прочетените книги да надвиши броя на новите (за предпочитане двойно, но да не сме алчни)
  • Да намаля покупките
  • Да намаля препрочитанията за сметка на непрочетените досега книги, особено тези отпреди началото на годината.
  • Да напиша повече ревюта и за всяко ревю в блога да пускам в касичката допълнително левче :D
Следва отчета за предизвикателството...



Тук представянето ми е скромно, но всъщност съм доволна. Прочетох "Индор" 1 и 2, книгата-игра "Призвание Герой" и "Страст за живот" на българката под псевдоним Алеона де Кама. За първите три книги вече имам ревюта (линкове горе в Спестовното), а скоро ще имам и на четвъртата.  Ако успея да прочета още толкова до края на годината ще съм доволна.









Оттук завърших поредицата за Войната на древните от Уоркрафт, Пърси Джаксън и Героите на Олимп. Освен това наваксах до последна излязла с Индор и с Нивганощ. Напредвам с Пендъргаст и Воините на Посейдон, а като нови започнати поредици имам "Питър Грант" и "Танцуващият замък". Засега... бива?

и последно за този пост е



След известно чудене реших да броя само местата, посетени с книги. Още има възможност да реша да се присламча с автори, но така и не съм седнала да погледна националността им.

И така, засега посетих
  1. Морнингууд /света на Индор
  2. САЩ - "Последният олимпиец"
  3. Англия - "Танцуващият замък"
  4. Галифрай - "Кратка история на господарите на времето"
  5. Атрея (?) - "Нивганощ"
  6. Канада - "Синът на Нептун"
  7. Азерот - "Демонична душа"
  8. Северни полюс - "Писма от дядо Коледа"
  9. Испания /Кордоба - "Призвание Герой"
  10. Италия - "Знакът на Атина"
  11. Хърватия - "Домът на Хадес"
  12. Гърция - "Кръвта на Олимп"
  13. България - "Страст за живот"
Ами... ще кажа само - добре, че екипажът на Арго II обиколи света в тази поредица :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy