[challenge] Пътешественическо предизвикателство

Условията на Пътешественическото предизвикателство са лесни - да обиколим колкото може повече места по света, като по ваш избор може да броите или родните страни на писателите, или мястото, където се развива действоето. Може и двете едновременно, но аз миналата година реших да взимам предвид националностите на авторите.

Темата във форума е ЕТО ТУК
ExclamationМоже да играете предизвикателствата и самостоятелно, но ако се включите във форума, ще участвате в мини-томболи през годината. Тъй като томболите са общи за всички читателски предизвикателства, ако отчетите не са събрани на едно място ми е твърде трудно да следя участниците. Ако играете в блога или страничката си, ще съм благодарна да оставите линк към форума.

Като теглих чертата, съм прочела автори, които са родом от 13 страни, но признавам, че една част от тези книги оригинално са написани на английски.

Да си призная, не съм много по пътуванията в реалния живот. Дори мога да кажа, че предпочитам да се прибирам вкъщи, отколкото да обикалям. За съжаление, тази ми склонност се показва и в четенето. Успях да включа повече български автори, но останалите ми четива са предимно англоезични. Затова "Пътешетсвеническото предизвикателство" ми е ценно, въпреки че през 2019 съзнателно усилие направих само за една книга - "Зодиакалните убийства" с автор Шимада Соджи от Япония, когато си търсех азиатски автор.  От години редувам нещата - веднъж броя страните на авторите, на следващата година - мястото на действие. 2020 е ред на пътешестване из държавите, където се развива сюжета. Това е определено по-лесно от родните места на авторите и се надявам да имам повече попадения. Но преди всичко ми се иска целенасочено да прочета книги, които се развиват на по-екзотични и любопитни места.
Кое е най-чудното място, което посетихте с книги през 2019? Ще се включите ли в Пътешественическото предизвикателство?

Картинка за банера - от тук:   textbook png from pngtree.com

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy