[придобивки] Post-boxing #2

Мина точно година от първия и последен постбоксинг пост, който направих. Тогава смятах чрез тях да си правя равносметка как оползотворявам нещата, които получавам с абонаментните кутии, но нещо не се наканвах. Идеята и нуждата от това обаче още си стоят, така че в няколко поредни поста смятам да ви представя кутиите, които си поръчах за една година и как и дали съдържанието им устоя на времето.

Най-напред няколко думи за нещата от Постбоксинг #1  и акцентите от нея. Черната торбичка на Колибри оцеля до средата на зимата, когато са съжаление безвъзвратно се скъса. Това обаче се случи след наистина интензивна употреба. Искам да похваля стикерите с Дарт Вейдър от рожденденския БОПС миналата година - наистина много качествени! Не са се замърсили или изтъркали изобщо, а аз често си нося таблета в чантата. В този пост имах и един ънбоксинг - на септемврийската кутия за 2017. За мен това беше слаба кутия - 3/5 звездички, но както казах и тогава - един предмет ми легна много на сърцето - тетрадката.

Едвам изчаках да приближи началото на 2018 и започнах в нея... е, не е баш дневник, не е bullet journal, но хващате идеята.
С огромен кеф си водех тази тетрадка. Много си обичам дизайна, и хартията, и едновременно готина - така че да ми е хубаво да пиша вътре, и непретенциозна - та да мога да си водя бележките толкова грозно, колкото ми душа иска. Не се престаравам като си го водя, и ми е важно да ми е весело и полезно, не толкова красиво, и ползвам всякакви боклуци за оформлението. Преди около два месеца тетрадката свърши и преминах на една от Джъмбо, но все още пиша и в старата. На снимката - отдолу е новата тетрадка, с тракер на харчове, за който ползвах етикет от чорапи с фламингота, а отгоре - тетрадката от Бопс с тракера ми на нови последователи на фейсбук страницата на блога, украсен с елементи от Фламбокс и стикери. Почнах го втората четвърт от 2018 и нямам претенции да постигна крайната цел до Нова Година, но се радвам, когато напредва :)

А някой от вас води ли си Bullet Journal или негово подобие? Ще ви бъде ли любопитно да видите още странички от моя, защото на мен със сигурност ми се иска да видя вашите (и да си отмъкна идеи :D )

А сега, преминаваме към необсъждани досега кутии!

Започваме със специалната кутия, посветена на Индор.
Ако трябва да съм честна, в момента, в който я отворих... бях разочарована. Преди това бях видяла специалните кутии за книгите на Цвети Владимирова и на Сара Дж.Маас и се влюбих в тях, въпреки че не съм ги чела. Бяха с много разнообразно съдържание, а когато отворих кутията на "Индор" ме посрещнаха купчини хартия. Супер много харесвам арта на Индор, но два плаката, 1 карта и един арт принт няма как и къде да сложа. Щях да се зарадвам повече, ако например артът от кориците беше в размер като пощенски картички - обичам този формат. Мога да го ползвам като книгоразделител, като украса в етажерката, да го залепя в тефтера си, когато се поизноси от употреба. В крайна графиката и принтовете от кориците дадох на сестра си, която учи графика и която наистина ги оцени високо, защото прецених, че няма смисъл да събират прах в шкафа.

За себе си оставих картата на света на Индор, защото наистина е много готина и защото си я ползвах, докато четях книгите. Несъмнено ще ми послужи и за третата :D А гривните, които в началото бяха най-нелюбимият ми елемент, всъщност се превърнаха в постоянен аксесоар и не ги свалям от китката си. (За съжаление, това беше последствие на факта, че изгубих силиконовата си гривна от НаНоРиМо ;(
Последният елемент от кутията бяха подложките за чаши - и те като арт супер много ме кефят, но тъй като са картонени, ги вадя много рядко.
Другата я харесвам дори повече - с Козлите, но не ми беше подръка.
Така, след известно време, мнението ми за тази кутия се вдигна - от 3/5 на 4/5 звезди. Все още мисля обаче, че съдържанието можеше да бъде малко по-разнообразно и да не разчита толкова на художника (въпреки че, отново подчертавам, обожавам илюстрациите). Аз например супер бих се зарадвала на няколко рецепти, щедро предоставени от Ордена на Кетъринга! А мнението ми пък за самите книги може да намерите тук - ревю на "Братството на Почти Пълната Луна" и "Сянката на страданието"


Следва преглед на една книжна кутия, която не е толкова известна - Читателския колет на Читател.нет Аз си поръчах този с тема "Наука". Там намерих: книжка "Необикновените животни", 3 метални пъзела, линия-котка, чаша, лепящи листчета, книгоразделители - акварели на китове, и солети от лимец.И... саксийска със сукулентче!
Тази кутия си я разделихме с другарчето. Той взе чашата - тъй като е инженер и е добър по математика, а аз имам сносен правопис и определено не съм гений с числата; и металните пъзели, които разкодира за няколко минути - но без груба сила, както ме увери.

Сукулентчето! Може да си представите изненадата ми, когато получих саксийка по пощата!  Мисля, че Читателското сукулентче още е живо, с което не могат да се похвалят много растения вкъщи, включително и няколко кактуса. Май има едно допълнително стръкче. Абе, нека приемем, че е живо.
Китовете, лепките и линийката имат редовно присъствие в организационните ми тетрадки. Солетките бяха общо взето вкусни, въпреки че не съм фен на лимеца. А книжката е истинско бижу! Колекция от любопитни животни, която обаче може да си я четеш като художествена литература, толкова е интересна.

Така че тази кутия получава твърди 5/5 звезди - хареса ми и ползвах всичко от нея, беше много добре подбрано.  Оттогава не съм поръчвала Читателски колет и не знам дали още го поддържат месечно. Но определено го препоръчвам - може и аз да си поръчам някой път пак.



Следва още един БОПС - кутията "Супермомичета" В нея имаше комплект "ваучери", балсам за устни, чорапи и книгата "Брилянтните"
Оттук любимото ми нещо несъмнено са чорапите! На мен ми се паднаха еднорозите - най-готиния вариант от кутиите, а по-нататък ми подариха още един модел на "По чорапи" - зелен с овце, който е също толкова готин. Чорапките са супер готини, мекички, средно дебели, така че стават за всеки сезон. Още не съм надписала ваучерите - може би ще ги запазя за Свети Валентин или за друг повод.  Балсамът е окей - ползвам го, но сигурно няма да повторя. Като плюсове - освен био частта - изключително икономичен е. Откакто го получих го ползвам поне веднъж дневно, и съм изхабила една една трета. Предпочитам обаче по-леки текстури и повече аромат - тук восъчното усещане ми е твърде силно. Още не съм прочела книжката - този месец е обявена в Читателския клуб, но не знам дали ще сваря.

На тази кутия давам 4/5

Засега стига толкова :D В следващия постбоксинг освен книжни кутии ще намерят място и някои филмови и може би дори козметични - опитвам се да ги карам хронологично
Вие поръчвали ли сте някоя от тези кутии? Харесаха ли ви книжките? Какво направихте с другите неща в кутиите?

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy