Септемврийско форумно предизвикателство

Темата, която се падна за септемврийскот предизвикателство, звучи доста тромаво. Но след първоначалния миг на осъзнаване ви уверявам, че е доста интересна, лесна и адаптивна! А защо споделям за нея чак сега ли? Защото първите дни от месеца се бях заела със задачки от други предизвикателства . Отметнах буква А от Азбучното предизвикателство с "Арсен Люпен - крадецът-джентълмен" и на карта - "класика" се отчетох с дълго отлагани "Соларис" на Станислав Лем. Но една трета от септември вече мина, така че е крайно време да се захвана с темата!

А тя е: прочетете книга на автор, който е издал или ще издаде нова през 2018 (може да ползвате българското или оригиналното книгоиздаване - по желание)

Направо ще ви представя какво си набелязах, и в обясненията ми мисля, че веднага условието ще се разясни.

Книгата, на която почти със сигурност ще се спра е "Хладнокръвно отмъщение" на Престън и Чайлд.
Тази година дуото се отчете с "Обсидианoвата стая", което прави коя да е тяхна книга подходяща за предизвикателството. "Хладнокръвно отмъщение" е не знам и аз коя подред от поредицата за любимия ми Пендъргаст, но със сигурност е втора от мини-трилогията за Хелън. Миналага година сериозно четях и препрочитах, врече и тази година да напредна с историите на агента.


Това ще е най-вероятният ми избор - имам я от миналата година, препрочитам поредицата и ще се вмести добре в други предизвикателства. Но имам и други подходящи препоръки за вас... и изкушения за мен.

Ето ги и препоръките/изкушенията от I ред. - това са книги, които вече имам у себе си.
"Софийски магьосници" - Мартин Колев . Тази година излезе продължението ѝ - "В сърцето на Странджа". Имам и двете, изкушават ме силно, но не ми се почва нова поредица преди поне да се опитам да завърша някоя.

"Слънчогледите" - Явор Цанев. Тази година излезе "Целунат от Бога". Наистина харесвам разказите на Явор Цанев. Единственото, което ме спира да не е тази книга, е че е в Бургас, а не знам дали ще се прибирам натам този месец.

"Стоманено сърце" - Брандън Сандерсън е доста продуктивен на нашия пазар, като последната му издадена книга е "Оковите на скръбта". Искам да прочета всичко негово, но от наличното имам пълната трилогия за Възмездителите - и бих започнала с препрочит на "Стоманеното сърце".

"Снежният човек" - Ю Несбьо. Тази препоръка я даде и Дийдра. Мисля, че последно тази година излезе "Кръв по снега". Не съм чела още нищо от Несбьо. Взех си "Снежният човек" миналата година, покрай филма (който също не съм гледала), но както е съдбата на много купени от мен книги, още е непрочетена. Предполагам и тук важат страховете ми, че ще се зарибя по поредната поредица.

Ако се отклоня от правия път с някои от тези заглавия, пак добре! :D Но както споменах, има и изкушения от II ред - такива, които нямам у себе си! XD

"Изтръгнати от корен" на Наоми Новик - топла топла е още "Сребърната приказка", а аз така искам да препрочета "Изтръгнати от корен"! Влюбена съм в Саркан и Нушка, но уви - книгата е от библиотеката. Много искам да продължа и с историята на дракона Темерер, чийто превод е прекъснат :/

"Гоблин" излезе тази година и много ме привлича. Не съм от най-върлите фенове на Малерман, но не отричам, че "Кутия за птици" и "Къщата на дъното на езерото" ме държаха под прекрасно напрежение.

Сара Дж. Маас - ех, тя ми се върти в полезрението откакто излезе на българския пазар, но докато се наканя да прочета каквото и да било от нея, изведнъж има десетки нейни книги! Но отново - нямам нейни книги и не е разумно сега да почвам да купувам.


Това е само малка част от моите изкушения от който и да е ред :D Има още десетки подходящи книги и автори - Колийн Хуувър, Патрик Нес - и със сигурност нещо в предпочитания от вас жанр, ако решите да се присъедините към нас във форума - ТУК, както и във всяко от другите предизвикателства. Аз си изтеглих нова карта от предизвикателството, но съм решила да се пробвам да се съсредоточа върху оставащите буквички и квадратчета от бингото.


Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy