Цветно книжно предизвикателство - код ЖЪЛТО!


След много умуване и подборки, най-накрая се натутках с поста си за Книжното предизвикателство, организирано от Кали от A Court of Books and Magic и Ваня от Ari's dreamy place.  Колебаех се между много варианти. Първата ми мисъл беше за синьо, защото откъдето и да погледна библиотеката си с непрочетени книги, синьото определено е преобладаващ цвят. Исках обаче да е нещо, което да мога да комбинирам и с други предизвикателства, а пълната дъга ми се струваше твърде голяма цел - няма как да прочета седем книги. Най-накрая се спрях на... Жълто!

Подбрах - разбира се - повече книжки, отколкото ще мога да прочета, но няма лошо в това човек да се надява :DНякои обаче са с приоритет, включително и една, която я няма на снимката, защото я оставих в шкафчето си на работа, когато ме беше обхванала някаква илюзия, че по време на дежурството ще имам време да чета. Ето и кои са жълтите четива на предна линия:
  • "Светлината на Атлантида" на Десислава Шейтанова. Тя фигурира в снимката в предишния ми пост и както казах, каня ѝ се от няколко седмици.
  • "Лора от сутрин до вечер" на Димитър Коцев. На нея пък се каня... от години. Взимах я и я връщах поне три пъти от библиотеката, без съществен напредък, въпреки че ми стана много симпатична, и най-накрая си я купих. Крайно време ѝ е, пък и тази година малко повече ми спори на бг автори от предните. А някой да е гледал филма?
  • "Разкриването на Атлантида" - почти без да искам започнах да препрочитам тази поредица, след като свърших с препрочита на "Героите на Олимп". Сега съм преполовила трети том и мисля, че четвърти ще се вмести отлично.
На следващите жълтурковци също съм хвърлила око, но смятам да премина към тях чак след като приключа с гореизброените.
  • "Въглен в пепелта" на Сабаа Тахир. - Тази книга хем ме привлича, хем ми пада ентусиазма, като знам, че поредицата не е допреведена. Иначе пък звучи страхотно, и също мога да я ползвам за предизвикателството "Рисувана корица".
  • "Смъртниците" е издадена от Артлайн, а това само по себе си е препоръка
  • "Да посрещнеш опасността" - Лори Фостър. Имам всички книжки от тази поредичка, но нямам представа дали са свързани помежду си. Звучаха като самостоятелни, или поне позволяващи да се четат поотделно. А ако са свързани, не знам коя е първа. Да, знам, трябва да проверя в Гуудрийдс. 
Много се изкуших да добавя в слънчевата селекция и "Изтръгнати от корен" на Наоми Новик, но това щеше хем да е препрочит, хем трябва тепърва да я купувам, защото тогава я четох от библиотеката. Не че не искам да я купя :D  Добре, че не я видях на Алеята.

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy