Цветно книжно предизвикателство - аз пък си го броя за успех!

Официалната част на Цветното книжно предизвикателство на Кали и Ваня приключи и въпреки победенческите настроения, които се въртят в темата за събитието, аз си го броя за успех :D Може би не грандиозен, но все пак успех! :D

Аз бях наизкарала доста жълтушковци, но фокусната ми група се състоеше от три книги, и тях поне успях да прочета. Те бяха:
"Лора от сутрин до вечер" - Димитър Коцев-Шошо. Тази книга дори се сдоби с ревю, ето тук - Ревю . 
Накратко - имаше силно начало, после за мен падна в дупка, и накрая сравнително задоволителен край. По-друг подход би имал по-голям успех с мен, но не мога да отрека, че книжката имаше и доста плюсове, един от които - супер готиното оформление.


Книга номер две е "Светлината на Атлантида" - Десислава Шейтанова. Останах очарована от тази книга! Не очаквах да ми хареса толкова, но и историята, и героите, и начинът на писане ме завладяха и едвам я оставях. Надявам се скоро да напиша ревю, е междувременно се надявам тази поредица да продължи да се развива.
"Разкриването на Атлантида" на Алиса Дей е третата. Това е препрочитане - малко без да искам почнах да препрочитам тази поредица с надеждата да се докопам до края. Като герои досега Алексий ми е любим (изтъквам - от героите със собствени книги досега, знаете че си харесвам Аларик). От сюжети обаче предишната, тази за Джъстис, ми харесва повече. По време на предизвикателството всъщност прочетох и нея, за да мога да стигна до жълтеникавия четвърти том :D

Освен това се преборих с един очарователен книжен таг - Цветен книжен таг

Единствено не успях да направя задачката с цветните книгоразделители, въпреки че ѝ бях много нахъсана, защото досега май не съм правила рисувани книгоразделители, а урокът на Ваня беше много пригледен и хубав. Като един вид компенсация, ето някои книгоразделители, които съм правила през годините.

И така, аз съм доволна от постиженията. Предизвикателството ми даде хубава скорост по отношение на българските автори. Сега се чудя накъде да продължа - дали да изчакам да изтегля септемврийски предизвикателства, дали да се опитвам да попълвам дупки по годишните? По всяка вероятност някаква отчаяна комбинация от всичко, но ще се постарая да не губя бг инерцията :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy