Tired-a-thon - читателския маратон за уморени хора


Теми, Амаиро и Калина организират през целия месец февруари четатон с мото, на което трудно мога да устоя - уморен. Tired-a-thon, посветен на всички, които перманентно не могат да си навксат с часовете сън - и с часовете четене.  Предвид слабостта ми към такива книжни събития, не е чудно, че се записвам за участие. Ако искате и вие да го направите, събитието във фейсбук е ЕТО ТУК А като гледам колко дълъг е срока, дори го възприемам повече като месечно предизвикателство, а не като читателски маратон.  Условията са доста приятни и се надявам да ги комбинирам с годишните форумни предизвикателства, или други книжни мои задачки.
Това е доста груб план на книгите, които имам намерение да прочета в рамките на четатона. Ако ми хрумне нещо, което мога да съчетая по-добре, или се появи ново условие, ще размествам на воля. Ако не знаете какви ги приказвам, съжалявам :D ИНфо за предизвикателствата, в които участвам през 2020, може да видите ето тук:Читателски предизвикателства 2020

1. Прочетете графична новела или комикс. - най-вероятно ще е Наруто, и слабо ме интересува какво мислите по въпроса :D От известно време лежерно си препрочитам по някой том тук и там, дано този път стигна до края. Хем ми се чете манга, хем... не ми се четат нови заглавия. Но дори и така, надявам се в края на годината да се отчета с поне 12 завършени тома.
2. Слушайте аудио книга.  - Заредила съм "Burn for me" на Илона Андрюс, псевдонима, под който се вихрят любимото дуо автори на Ася. Изпуснах да я прочета през януари и се надявам февруари вече да е месецът. Това условие много ми харесва, защото както с горната точка, искам да изслушам поне 12 аудио книги за 2020.

3. Прочетете книга под 200 страници. - Имам доста книги, които ме чакат и са точно под 200 страници. Това може би е добър момент да навксам с класическата фантастика. Под ръка са ми "Гробищен свят" на Клифърд Саймък, "Аелита" и "Хронобандити" на Роджър Зелазни.  Или пък да се постарая с българските автори - "Да се влюбиш във вещица" е в този диапазон, както и "Човекът, който продаде морето" на Николай Ценков. А нещо наистина кратко е "Домът на червея на Джордж Мартин. Наистина имам страшно много варианти за тази точка и на този етап не знам коя ще бъде.

4. Прочетете и една дебела книга, която ви е било страх да започнете. - Хммм, изкушавам се да пропусна тази точка . По принцип на четеца имам зареден "Лед" на Яцек Дукай и много, ама много искам да я прочета. Но това е епос от над 1000 страници, и определено няма да стане в рамките на този четатон. Малко се колебая и колко да броя за дебела книга. Над 350 страници? Над 450?
5. Прочетете и онази книга, която си купихте с желание и така и не докоснахте след това. - пхахахах, всичките ми книги са такива! В името на комбинирането, мисля да се спра на "Девет грешни отговора" на Джон Диксън Кар. Преди време намерих няколко негови книги за по 3.50 и си припомних времената от гимназията, когато го четях от градската библиотека. Амбицирах се да си ги припомня, но оттогава съм прочела само една от тези, които купих. А за комибинирането - от Кейт имам условие за цифра в заглавието, а от Книжното предсказание си изтеглих карта за крими. Тройна комбинация!
6. Довършете книгата, която започнахте преди няколко месеца (или дни преди четатона) и все още стои незавършена. (бонус) - Сега започнах "Черният лебед" на Насим Николас Талеб за нехудожествената среща на читателския клуб. Всъщност няма да успея да ида (заради работа - дежурства - още причини за умора), но имам намерение да я прочета, за да я включа в предизвикателството на Кейт по точка - книга от сфера, която ви е съвсем чужда. Спокойно бих могла да я включа и в точката за дебела книга от четатона, защото е около 600 страници. Тухла отвсякъде, но вече съм я започнала, прочела съм около 1/3 и ми се видя по-редно да я сложа в тази категория.


Това са ми плановете за лежерния, уморен четатон. Ако се справя с всичките комбота, ще съм изпълнила 3 точки от 12 за читателския клуб! :D Да живее мулти-таскинга :D

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy