[challenge] Серийно предизвикателство 2020


Един от често срещаните грехове на читателите е да започваме все нови и нови поредици, и аз виновно се признавам за един рецидивист в това отношение. Понякога чакането до излизането/купуването на следващата книга е толкова дълго и нетърпимо, понякога първото томче на чисто новата поредица е толкова изкусително, а най-кофти варианта е да грабнеш някоя книга и в последните страници да осъзнаеш, че тя съвсем не е самостоятелна. Колко подло! :D

Идеята на Серийното предизвикателство е да даде малко стимул да завършим започнатите серии/поредици. За пълни правила и нива - темата във форум Муза е ЕТО ТУК.

2019 ми беше сравнително успешна по отношение на поредиците. 32 от прочетените през годината книги влизат в това предизвикателство. Завърших две поредици, които влача от известно време - "Воините на Посейдон" на Алиса Дей и "Кралицата на здрача" на Гери Йо. В рамките на годината успях да започна и да завърша три трилогии, от което съм много облекчена, защото няма да ми се натрупат на сметката - самодивската поредица на Искра Урумова, "ЛАМЯ ЕООД" на Марин Трошанов и "химичната" поредица на Симон Елкелес.  О, а също и дуологията - бижу на Ишбел Бий, състояща се от историята на Мирър и Голиат, и историята на Пеперуденото момиче. Освен това успях да напредна по други поредици и препрочити... е, може и да съм почнала някоя нова поредица, но нищо фатално! :D

Все пак обаче, броят на започнатите ми поредици клони към 40. И под клони, имам предвид "надминава". Смятам да си сложа свръхамбициозна цел тази година - да завърша 10 поредици или наистина да си сваля списъка под 40 :D Ако се съсредоточа върху поредиците, от които ми остават една - две книги, това всъщност е напълно постижимо!

А вас колко поредици ви чакат да ги завършите? Имате ли някоя, върху която смятате да се концентрирате през 2020?

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy