[challenge]Колко точно ревахме за предизвикателството :D

Миналата седмица взех участие в един много уместно озаглавен чететон -  Разреваващото книжно предизвикателство от Ари, Претрупаното книжно рафтче и Diagnosis abroad. 
Там за осем дни се целихме в 7/8 книжи от различни категории. Аз, естествено, не сварих по всички, но се справих изненадващо добре (по моите мерки). Прочетох 4 книги и купчинката ми за четене олекна откъм заглавия, на които се канех от доста време. Ето и накратко върху какво ронех сълзи (надявам се скоро да цъфна и вържа и с истински ревюта):
1."Ридание" - Маги Стийвотър 
Тази книга беше за категория "Непознат автор" и нея най-много исках да отметна, защото я комбинирах с Майското предизвикателство за феи, елфи и природни неща. Беше приятна. Тийн романсът беше умерено дразнещ, а митологията за малкия народ винаги ме е привличала и все се каня да чета повече за феи. А и е дуология, което е голям плюс.
2."Душата на императора" - Брандън Сандерсън 
Това беше за категория "Привлекателна корица" и не считам, че има нужда от обяснения. А историята беше класически прекрасен Сандерсън с уникална магична система.  

3."БУМ! Приключения на макс на планетата Пльок" - Марк Хадън
Имах големи очаквания за тази книга, но те не се оправдаха. Беше приятна, определено детска, с което влезе в нужната за мен категория, но се надявах на повече развитие и то в различна посока. Има много малко общо със "Странна случка с куче през нощта", но затова пък имаше много храна, а аз обичам книжна храна.

4."Къщата на езерното дъно" - Джош Малерман
Мне, нямам намерение да махна лепката :D Радва ме.
Тази книга ми е подарък от книжното ми другарче Ася и беше за категория "Прехвален автор". Доста се изговори за Джош Малерман и неговата "Кутия за птици". Тя ми хареса, но определено исках нещо повече. В "Къщата" обаче се влюбих. Беше изумително бързо четиво, със супер приятен тийн романс, тръпка, мистерия, и ДА, ето така се прави отворен завършек.

Четвъртъкът ми беше най-ползотворния ден, когато завърших "Душата на императора", минах цялата "Къща на езерното дъно" и дори прегледах една книга с рецепти (интересни бяха, но откъм мерки и инструкции много лабаво са я карали). Затова пък последните два дни от предизвикателството кармата си показа рогцата и не ми остана много време. Почнах петата книга, "Лора от сутрин до вечер", въпреки че тя ми беше в категорията за довършване и следваше само да я дочета. За съжаление обаче се оказа, че бъкел не помня и я почнах отначало.

Та това беше моята равносметка. Аз лично съм доволна от мижавия си успех, а повечето сълзи, които пролях по време на предизвикателството бяха от истерия, а не от мъка :D 

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy