Летен четатон - финална равносметка

Миналоседмичният четатон, наречен още The Reading Rush (сайт тук ), приключи. Доста успешно, смея да кажа!

Прочетох 6 от 7 книги, и съответно 6 категории. Спазих си заглавията от първоначалния план, само размених две категории. "Няма да получите омразата ми" отиде в "Прочети книга на едно място", а на нейно място дойде The peculiar tale of the Butterfly Girl.
Страниците за кажи-речи 1200, въпреки че разпределението им по дни не е много акуратно.
Наистина се радвам, че се организирах да имам заглавия и на четеца, и като аудио, иначе определено нямаше да стигна до никъде.
Като прочетено също съм като цяло доволна от книгите. Ето с две-три думи какво успях да прочета тази седмица, въпреки че се надявам да напиша ревюта на повечето книги.
  • "На пет стъпки от теб" (лилава корица) - Това е и книгата, която другия месец ще обсъждаме в новосъздадения YA читателски клуб. Нямам търпение за това, защото романът учудващо много ми хареса. 
  • "Няма да получите омразата ми" (прочетена на едно място) - Тази книга също ми хареса, въпреки че имах малко по-различни очаквания и надежди за нея. Беше много емоционална и то хубаво написана, с което не оправда и най-големия ми страх за нея - че ще разчита повече на силата на събитието, и ще бъде пренебрегнат литературния аспект.
  • "The peculiar tale of the buttefly girl"  (книга със заглавие от 5+ думи)  - любимата ми от четатона! Хареса ми повече от предишната, и не мога да се наситя на лудостта на Джон Лъвхарт.
  • "Денят на инвикта" (книга от миналата година) не оправда напълно очакванията ми. Има заченки на интересна история и свят, но свършва в нищото. Определено трябва да е част от поредица, за което не бях подготвена.
  • "Артемис Фоул" (книга с герои не-човеци) - препрочит, този път в аудио вариант. За аудиото имам леко смесени  чувства, но на книгата се кефя както и преди поне 5 години! Обичам Артемис с комбинацията на вундеркинд - социопат и чудесните им семейни отношения. А всичко около гноморазузнаването е дори по-страхотно заради готините преводи на имената, като Чик-чирик Пустодрън. Освен това имам гадателски способности, защото щом избрах книгата, издателството обяви, че ще даде нов живот на поредицата.
  • "Дух" (дебютна книга). - бих казала, че бе каквото очаквах. Чела съм по-късните неща на Натали, които от история на история ставаха все по-добри, и "Дух" естествено им отстъпва. Но и тук си личи, че има способности с думите.
Остана ми единствено "Академия за вампири", но се надявам скоро най-сетне да започна тази поредица. Признавам, че поне на първо време обаче, ще остане на заден план.

Ето го и финалният вид на хартиения ми прогрес, който сигурно ви писна да гледате във фейсбук, защото е с едва забележими промени. Чак накрая видях, че е имало хаштаг за качване на BJ снимки и на сайта публикуваха някои от най-добрите. Може да им се порадвате и да почерпите идеи ето ТУК

 С две думи, определено съм доволна. Неусетно успях да си попълня и месечното предизвикателство във форум Муза - за приятелство и работа в екип, което беше неочакван бонус. А сега вече почвам да точа зъбки за Алеята!

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy