Коледен четатон с Ани Bookfan.tasy

 

Най-накрая седнах и аз да споделя какво ще се опитам да прочета за Коледния четатон на Bookfan.tasy  (FB  - https://www.facebook.com/bookfan.tasy.blog/). Признавам си, че малко заобикалям четатонските правила - едната книга е вече стартирана, а и на този етап съм си подбрала четива, които така или иначе смятах да прочета през декември.

Засега съм си приготвила само 4 книги - за 5 от предизвикателствата на Ани:


Детска книга - смятам да продължа с поредицата "Търсачи на талисмани" на Ейми Трий, и дори се надявам да я завърша тази година. Доста симпатична детска поредица, която силно ми напомня на моите любими УИЧ - поредица комикси, с които израснах и все още препрочитам с удоволствие.


Мистерия и коледна книга - "Убийство по Коледа" / "Коледата на Поаро" на Агата Кристи. Това е една от книгите за месеца за клуба на Ети, и тъй като съм чела другата, а и от миналата година нещо ми се отвори апетит за Агата Кристи... очаквам тази среща с Поаро с нетърпение.


Психология - "Тихите" на Сюзън Кейн. Всъщност тази книга трябваше да съм я свършила преди началото на четатона, защото срещата за нея на читателски клуб Орбита е планувана за 5 декември. Още обаче съм на една четвърт от нея - поради липса на време, и със сигурност ще си я дочитам до края на месеца.

Коледен цвят - "Книжарница на колела" - Джени Колган. Ами... има червено и бяло / белезникаво на корицата... мъничко послъгвам с тази точка - корицата на "Книжарница на колела" не ми дава типично коледно усещане, но това също е планирана клубна книга за месеца.



Остават ми 3 предизвикателства от четатона, защото не ми хрумнаха много варианти за комбиниране - книга с магьосници, зимен сюжет и годишен отчет. Не е като да нямам идеи какви заглавия бих могла да включа за тях, но на този етап не съм сигурна, че ще успея да се преборя с тях навреме. Затова ще последвам собствените си четатонски съвети, и няма да отхапвам твърде голям залък. Ако видя, че ми се отваря апетит и възможност, ще си гризна още.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy