[readathon] Трибагрен четатон


 Не знам дали някой от вас през изминалите месеци се е чудил дали и кога ще има пак Трибагрен четатон, но аз не можех да си го избия от главата :D Умирах от желание за второ издание! Не че нещо ме спира иначе да чета каквото си искам и да го слагам в каквито ми скимне измислени рамки, но друго си е то да има четатон!

Както и предния път, това е книжен маратон само за книги от български автори. Ако прочете дори само една българска книга в рамките му, вече сте пълноправен участник! В четатона има категории, или предизвикателства, но не е задължително книгата ви да влиза в никое от тях. Те са просто за да направят четенето по-забаво, и да ви накарат да се поразтърсите из лавиците си или да излезете от зоната си на комфорт. Също така, една книга може да съотнесете към повече от едно условия. Всъщност съм доста любопитна какво ще е най-масивното комбо, което ще се получи :D

Към събитието може да се присъедините ето ТУК! Стартираме на шести и тичаме през книгите до 20 май. Събитието вече е активно с идеи и предложения за харесване до официалния старт на четатона. Сега обаче ще ви споделя аз лично какво си харесах. Набелязала съм си по една книга за всяко предизвикателство, но това е най, ама най-амбициозния вариант на четатона за мен. По всяка вероятност и аз ще комбинирам, и ще покривам с една книга няколко условия.


1.Подобаващо за заглавието на четатона, прочетете книга с корица в един от цветовете на нашето знаме - "Самодива" - Краси Зуркова - червена корица. Тази книга ме чака от няколко години да си изградя сама мнение за нея.
2. Книга с исторически, фолклорен или митологичен елемент - "Кало Змея" - Милен Хальов. Змейовете са любимите ми същества, а тук много ме привлича комбото между имената на книгата и на автора. Случайност? Не мисля! :D
3.Книга, която сте избрали заради корицата  - "София - Лондон - София" - Теодора Славова
4. Книга, написана преди 2000 г. -  "Сините пеперуди" - Павел Вежинов
5. Роман, насочен предимно към младежка аудитория (YA роман ) - "Пазители" - Цветелина Владимирова
6. Книга или поредица, която сте започнали, но не сте завършили. Ако нямате такава - автор, чието творчество сте започнали да четете, но още не сте наваксали. - "Орисия" - Стефан Стефанов . Започнах тази книга миналия месец, но прочетох само първия разказ.
7.Книга от автор от града/района в който сте родени/живеете - "Софийски магьосници" - Мартин Колев
8. Книга от автор, когото сте виждали на живо, присъствали сте на книжна среща или сте гледали негов/неин лайв  - "Еринор" - Стефан Козовски

Тук съм малко лаконична, но за утре съм ви приготвила видео, в което говоря малко повече за тези книжки. И този път дори може да се види!
А вие избрахте ли си вече какво да четете? Вече сме почти на старта!
Готови ?

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy